YATIRIMCILAR İÇİN | Nusr-Et Steakhouse
EN YERİNİZİ AYIRTIN RESTORANLAR
DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDA SİZİ AĞIRLAMAYI BEKLİYORUZ
3 Kıta7 Ülke20'den Fazla Restoran

GELECEK ODAKLI
VİZYONER BİR GİRİŞİM

Kişiye Özel Bir Gastronomi Deneyimi

Nusr-Et'in özgün konsepti:

  • Eti bir sanat eserine dönüştüren yenilikçi lezzetler yaratmak
  • Bu lezzetleri dünyanın her yerinde büyüleyici şovlarla sunmak...

 

Bu konsept, kısa sürede Nusr-Et'i et tutkunlarının yanı sıra ünlülerin de tercih ettiği bir restoran haline getirdi.

 

Nusr-Et markası, yeme içmeye dair inovatif fikirler ile ilişkilendirildi. Sıradışı sunumlar, tadılmamış lezzetler, büyüleyici bir atmosfer…

Nusr-Et kendini yenilemeye ve ilklere imza atmaya devam ediyor.

CESUR BİR VİZYON

Et ve eğlence severler için dünyanın 1 numaralı adresi olmak.

REKABETÇİ BİR MİSYON

Müşterilerimizin tüm duyularını tatmin eden muhteşem ziyafetler sunuyoruz.

HEDEFLERİMİZ

Hissedar ve paydaş değerini sürekli artırmak.
İnovasyon yoluyla yeni kalite standartları oluşturmak.
Yeni yetenekleri cezbetmek ve onları üstün becerilerle donatmak.
Sürdürülebilir bir geleceğe katkıda bulunmak.

TÜM RESTORANLAR

DÖNÜM NOKTALARI
Her geçen gün ailemizi ve restoranlarımızı büyütüyoruz.
NUSR-ET
GRUP
MARKALARI

Nusr-Et bir grup olarak, girişimci ruhunu güçlendirmeye yönelik stratejik uzun vadeli bir vizyona sahiptir. Grup, bütüncül bir yaklaşımla yeni iş alanlarına dikkatlice genişlemektedir. Portföyüne güçlü bağlı markalar ekleyerek, grup sadece yeni kitlelere ulaşmakla kalmayıp aynı zamanda daha iyi bir organizasyonel sinerji yaratmayı hedeflemektedir.

Nusr-Et ve hamburger alt markası Saltbae'nin yanı sıra, grup ayrıca Türkiye'nin iki köklü gıda markasına da sahiptir: Kebapçı Etiler ve Cafè di Dolce, her biri büyüme potansiyeline sahip.

  • Nusr-Et
  • Salt Bae
  • Kebapçı Etiler
  • Cafe Di Dolce

Nusr-Et d.ream grubunun bir parçasıdır. Türkiye’de yeme-içme sektörünü kurumsal standartlara taşıma amacıyla Mart 2012’de kurulan Doğuş Grubu'na ait olan grup şirketi d.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management), şu anda 16 ülkede 142 farklı lokasyonda 8.500 çalışanıyla faaliyet göstermektedir. Kısa sürede sektörde bir lider haline gelen d.ream, kurduğu ortaklıklar, başarılı yatırımlar, alanında yetkin ekibi ve yarattığı yeni konseptler ışığında gastronomi tutkunlarını ilgi çekici deneyimlerle buluşturmaya devam ediyor. 

5 Star Diamond Kalitesi
Ustalığı ve kusursuz hizmet anlayışı ile 2014 yılında The American Academy of Hospitality Sciences tarafından tescillenen Nusr-Et, lüks seyahatin en prestijli ödüllerinden biri olarak görülen “5 Star Diamond Award” ödüllü.

#saltbae Burger, Nusr-Et'in miras niteliğindeki lezzet ve hizmet anlayışını “gurme burger” konseptiyle sunarak İstanbul, Mikonos ve Dubai dahil olmak üzere uluslararası lokasyonlarda misafirleriyle buluşturuyor.. Nusr-Et Group’un büyümesine katkı sağlayan yapı taşlarından biri olan Saltbae Burger, Amerika ve Avrupa'da daha da genişleyerek, yeni şubelerle Türkiye'nin turizm ve kültür vizyonunu olumlu yönde etkilemeye devam edecek. 

İstanbul'un en prestijli semtlerinden birinde yer alan Kebapçı Etiler, geleneksel kebap restoranı konseptine yenilikçi bir bakış açısıyla yaklaşıyor. Kebapçı Etiler’de alışılagelmiş Türk mutfağından sunumlar Nusr-Et kalitesindeki etler ve en taze malzemelerle buluşarak yemek deneyimini beklentilerin ötesine taşıyor. 

2017 yılında Nusret Gökçe, 1994 yılında kurulan bir pastane markası olan Café di Dolce'yi satın aldı. Canlı atmosferleriyle lüks alışveriş tutkunlarının ve gastronomi meraklılarının gözde mekânlarından İstanbul İstinye Park ve Bodrum Yalıkavak Marina'da yer alan iki konsept mağazasıyla misafirlere keyifli bir vakit vadediyor. Tadı damaklarda kalacak bir tatlı seçkisinin yanı sıra krep ve kruvasan gibi özel lezzetleri de menüsünde barındıyor.

İLETİŞİME GEÇİN
Bu başarı hikayasinin bir parçası olun